DK Denmark NL Netherlands SE Sweden

Ras

Hardlopen kan van alles zijn: sommigen rennen om te sporten, anderen rennen om een afstand af te leggen, terwijl er elite hardlopers zijn die rennen om de eerste plaats te behalen. Wat je reden ook is, het is essentieel dat je lichaam voldoende brandstof heeft.

Voor serieuze sporters en toplopers is een flinke portie energie en voeding nodig om hun lichaam de zware training te laten weerstaan. Sporten is zwaar voor het lichaam en het lichaam moet daarom over de juiste voedingsstoffen beschikken om optimaal te kunnen presteren. Dit geldt voor, tijdens en na een training of wedstrijd.

Volgens de ambassadeur:
Henrik Gehlert - elite hardloper
Evenementen: 5.000 m, 10 km en halve marathon

Wanneer gebruik je energy producten?
Ik gebruik PurePower elke dag bij mijn trainingen. Meestal neem ik een energy snack voor mijn trainingen in de vroege ochtend, die heel goed in de maag zitten. Als mijn ochtendtraining redelijk intensief is, neem ik na mijn training een Eiwitsnack - dit bevredigt mijn honger en tegelijkertijd heeft mijn lichaam iets om mee te werken totdat ik ga ontbijten.

Mijn middagtraining is meestal een zwaardere loop waarbij ik mijn hartslag hoog krijg en veel energie verbrand. Een paar uur ervoor drink ik 40 gram Carbo Race gemengd met 500 ml water. Het is een behoorlijke hoeveelheid koolhydraten om een zware training aan te kunnen. Na mijn training gebruik ik Berry/citrus flavour Recovery.

Als ik me moet voorbereiden op wedstrijden, start ik drie dagen voor mijn wedstrijd. Gedurende deze tijd gebruik ik Carbo Race elke dag om mijn koolhydraatvoorraden aan te vullen. 

Ervan uitgaande dat de wedstrijd op zondag wordt gehouden, zou ik normaal gesproken 400 gram Carbo Race consumeren op donderdag en vrijdag, 300 gram op zaterdag en 50 gram op zondagochtend. Bovendien neem ik elke dag twee Hydro Tabs met bessensmaak om ervoor te zorgen dat mijn vochtbalans op 100 procent staat wanneer ik aan de startlijn sta.

Koop vor ##AMOUNT## en ontvang een gratis geschenk